Grupa AUX, działająca na rynku od 1986 roku, jest jednym z czołowych producentów inteligentnych urządzeń gospodarstwa domowego, w tym głównie klimatyzatorów. Grupa posiada 7 nowoczesnych baz produkcyjnych – największe w Ningbo, Nanchang i Tianjin w Chinach – oraz 5 centrów badawczo-rozwojowych. Urządzenia marki AUX są dostępne w ponad 100 krajach na całym świecie. Dzięki ciągłym inwestycjom w badania i rozwój, marka AUX może zaoferować konkurencyjne, zaawansowane technologicznie i atrakcyjne stylistycznie produkty, spełniające najwyższe standardy jakości i europejskie wymagania dotyczące efektywności energetycznej.
Fujitsu oferuje najwyższej klasy rozwiązania klimatyzacyjne przeznaczone do całorocznego zapewniania komfortu ciepl- nego, spełniające oczekiwania zarówno klientów instytucjonalnych, jak i użytkowników końcowych. Systemy Fujitsu z powodzeniem sprawdzają się w mieszkaniach, domach jedno- i wielorodzinnych, apartamentowcach oraz wszelkie- go rodzaju obiektach użyteczności publicznej o zróżnicowanej kubaturze tj. np. biurowce, hotele czy centra handlowe.
Odkąd w 1968 roku powstał pierwszy, wytworzony domowym sposobem klimatyzator LG, firma pozostaje w czołówce producentów innowacyjnych rozwiązań. LG jest producentem najlepiej sprzedających się na świecie urządzeń klimatyzacyjnych przeznaczonych do budynków mieszkalnych. W 2008 roku firma LG przekroczyła poziom 100 milionów klimatyzatorów sprzedanych od początku swego istnienia. Bazując na pozycji lidera w rozwoju technologii oraz sukcesie osiągniętym w obszarze rozwiązań klimatyzacyjnych dla budynków mieszkalnych, LG rozwinęła również obszar przemysłowych systemów klimatyzacyjnych.
Historię Grupy Toshiba zainicjowało w 1875 r. dwóch wielkich wynalazców: Hisashige Tanaka, nazywany japońskim Thomasem Edisonem oraz Ichisuke Fujioka, który wyprodukował pierwsze japońskie żarówki, kładąc podwaliny japońskiego przemysłu elektronicznego.
Dziś Toshiba oferuje szeroką gamę produktów i usług łączących najnowocześniejsze technologie z optymalną jakością, które doskonale pasują do każdego projektu.
Wszystkie wytwarzane przez nas produkty są wyposażone w zaawansowane funkcjonalności, by sprostać obecnym i przyszłym wyzwaniom.
W 2017 r. Toshiba uzyskała skonsolidowany przychód w wysokości blisko 40 miliardów dolarów i zatrudniała ponad 140 000 osób na całym świecie (dane na koniec marca 2018).
Gree jest największym producentem klimatyzatorów na świecie. Sieć 11 fabryk zlokalizowanych w 3 krajach zintegrowana jest z działem badań, w którym codziennie blisko 100 tysięcy osób pracuje nad ciągłym rozwojem urządzeń Gree. Wszystko po to, by umacniać pozycję lidera w branży HVAC, którą Gree zajmuje niezmiennie od 15 lat.
Era Internetu to czas różnorodny i niekonwencjonalny, w którym uniwersale produkty i rozwiązania po prostu nie wystarczają. Klienci chcą być traktowani indywidualnie i szanowani za to, kim są.
Dlatego marka Haier stawia duży nacisk na zrozumienie potrzeb każdego Klienta, w rezultacie dostarczając rozwiązania zapewniające najlepszy komfort korzystania z klimatyzacji.
Jako światowy lider w branży, Haier wprowadza innowacje wykraczające poza ofertę produktową, co sprawia, że Grupa Haier staje się w pełni połączoną
i doskonale skomunikowaną platformą. Wierzymy, że tylko dzięki temu możemy sprostać wszystkim oczekiwaniom naszych Klientów, w tym szybko zmieniającym się świecie.
Urządzenia klimatyzacyjne serii M Mitsubishi Electric idealnie sprawdzają się w małych i średnich pomieszczeniach. I to zarówno w mieszkaniach, jak i gabinetach, biurach czy skle- pach. W upalne dni zapewniają przyjemny chłód. W zimniejsze dni można oszczędzać energię i pieniądze dzięki wysokiej efektywności energetycznej instalacji klimatyzacyjnych serii M i używać tych urządzeń do ogrzewania. Urządzenia klimatyzacyjne mogą także służyć do odwilżania powietrze w pomieszczeniach.
Produkty DAIKIN znajdują się w czołówce urządzeń o niskim zużyciu energii,
a innowacje które będziemy wprowadzać w przyszłości, jeszcze bardziej będą redukować oddziaływanie rozwiązań HVACR (ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja, chłodzenie) na środowisko. Jesteśmy liderem tam, gdzie inni jedynie mieszczą się w normie.